ettsmåbarnsliv

Alla inlägg under februari 2014

Av Johanna Mokvist - 12 februari 2014 10:26

Visst är det väl mysigt när en bebis är så fäst vid en snuttetrasa/gosedjur?

Oskar älskar snuttetrasan som han han på bilden. Den är från polarn o pyret. Jag har med alla barn haft dessa när jag ammar men Oskar är den enda som hållit fast vid den så länge. Lukas och Klara har haft (Klara har än) snuttefilt från Dinglisarna.

Av Johanna Mokvist - 12 februari 2014 10:23

Äntligen börjar jag känna av att jag har ändrat livsstilen!

Träning och bättre mat (inga sötsaker) har resulterat i att jag har tappat 4 kilo och minskat 5 cm i midjemått. Jag känner att jag är på rätt bana nu :) tänker inte ge upp!

Igår testade jag ett par byxor som jag köpte före jul, dessa gick inte att knäppa alls då och fy så besviken jag blev. Igår gick det att knäppa!! Men det är ändå ett tag kvar tills de sitter snyggt!

Härligt härligt HÄRLIGT!

Ikväll blir det dessvärre ingen träning eftersom M är i väg med jobbet till sena kvällen, men i morgon är det dags igen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards