ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Johanna Mokvist - 11 december 2013 22:08


I morse när jag vaknade fick jag se ett sms som kommit under natten. En v mina bästa vänner Emma och hennes Henrik fick sin son igår kväll. Åh så glad jag blev, tårarna rann och jag ville bara hurra rakt ut, hihi.

Nu ser jag fram emot att få träffa den lilla nyskapta familjen. Extra kul att de fick en pojke som är född samma år som Oskar! Hoppas att de små pojkarna kommer få kul tillsammans om något år när de är jämlika i utvecklingen.

Annars har dagen varit lite upp och ner. Är bokstavligt talat så trött på att vara sur, skälla, hota och muta hela tiden. Lukas och Klara bråkar med varandra mer eller mindre hela tiden, retas, slåss och tar saker av varandra. Oskar i sin tur gnäller konstant, på måndag ska en läkare se över om vi ska få ta lite allergitestar på honom då även hans lilla mage krånglar. Jag känner mig verkligen på bristningsgränsen, om man nu får tala om det öppet. Det är riktigt tufft faktiskt.

Nu ska jag sova. I morgon väntas luciafirande på barnens dagis, det ska bli kul. Båda två går omkring och sjunger julsånger här hemma som de övar på inför morgondagen. Sötnosar!

Här kommer en bild på Oskar som provade sina nyårskkäder tidigare idag. Min stiliga lilla pojke!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards