ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Johanna Mokvist - 29 juli 2013 07:31

Igår åkte vi til kolmården tillsammans med familjen Sandnell. Lukas och Linnea är ju för goa tillsammans! Tänk att de har "lekt" tillsammans sen de var pyttesmå, och har alltid tokgillat varandra. Igår när vi åt glass ville de sitta ensamma vid ett eget bord, haha! Och igår kväll när jag och Lukas pratade om Linnea sa han "jag vill pussa och krama Linnea men jag vågar inte!" Hehe, det är nu det börjas! ;)

Åter till Kolmården, det är fjärde gången vi är där för i år, och det känns tycker jag. Inte så spännande längre! Men barnen trivs där :) igår började det dock regna och var lite småruggigt. Oskar vill inte ligga i vagnen så honom får vi ha i bärselen där hela tiden under vakna perioder. Han är verkligen i övergången till att börja bli "stor" bebis nu. Lite mitt emellan.

Idag väntas jobb. I nio timmar. Känns i mammahjärtat att vara i från barnen så länge, jag är ju van att vara med de hela dagarna, fast jag älskar att jobba också, verkligen. Sista rycket nu, tre arbetspass kvar, sen börjar M jobba.

Ha en fin dag, trots det dåliga vädret?

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards