ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Johanna Mokvist - 10 december 2010 14:11


Mmm, så gott! Mitt måste just nu verkar vara jucien BRAVO, smaken apelsin, äpple och passionfrukt är ju helt gudomligt god. Sen är det inte alltid det får stanna kvar, men god att dricka är den för det! :)


Idag har jag varit på sjukhuset för att ta lite prover som skulle visa om jag var uttorkad eller ej. Och uttorkad, det var jag visst. Så lite dropp gjorde susen. Pratade även om min magmun som jag har väldigt ont i efter alla kräkningar. Vilket M tycker är väääldigt kul! ;) Just det här med att det heter magmun och för att jag har haft problem med den förut. Annars har jag spenderat min dag i soffan, det är ungefär det jag orkar med just nu. Ska snart traska iväg och hämta Lukas på dagis. Den lilla busungen är full av energi och han är så busig, och numera är det bara pappa M som duger, jag är ju så tråkig! ;)


Helgen blir lugn, och det ska bli skönt att ha två dagar där man inte måste stolpa iväg till dagis på morgonen utan få ta det lugnt istället. Pojkarna ska säkert hitta på saker under dagarna men jag orkar ingenting. Jag ber om ursäkt över allt gnäll, men det är verkligen så det känns nu! Skönt att gnälla av sig lite! (för det gör jag ju aldrig annars! ;))



 

Här har ni en liten bild på det lilla fostret i min mage. Pilarna kanske kan få er att se vad som är vad! ;)



Ha en fin helg!



Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards