ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Johanna Mokvist - 11 december 2010 15:52


Helgen är här. Jag spenderar den själv här hemma i soffan. Pojkarna åkte ut till Hulta i förmiddags, själv orkade jag inte följa med. Klart att de inte vill sitta inne och uggla men nu får de faktiskt ta och komma hem till gamla mig :)


Ikväll nalkas det tacos och film hoppas jag. Igår kväll tittade vi på "The last exorsism" jag trodde den skulle vara både läskig och bra, men tji fick jag. Sämsta film jag sett på länge! Ikväll blir det i stället "Inception" och den vet jag är bra för den såg jag på bio! :)


Nu ska jag svira om från min otroligt sexiga morgonrock till något fräschare. I morgon blir det pepparkaksbak, ett litet hus ska byggas. Tror även vi ska pyssla ihop lite smällkarameller. Mysigt med juletider!


 

Bilden tagen för en vecka sedan. Den svara pojken har stulit mitt hjärta!



Ha en fin kväll allihopa!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards