ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Johanna Mokvist - 8 februari 2013 15:37

Hostan hos Lukas har blivit till feber, nästan 40 grader. Stackars! Han har legat i soffan hela dagen helt utslagen med små undantag. Föreslog nyss att vi skulle rita lite för att göra något annat och det gick han med på, om en stund...

Min mamma kommer snart hit så jag kan åka och handla lite som behövs till min och tjejernas filmkväll ikväll! Ellinor och Lina kommer hit :)

Nej, nu ska vi rita!

Av Johanna Mokvist - 8 februari 2013 07:37

Igår trotsade jag och barnen snöyran och tog bilen mot Vingåker för att hälsa på deras gammelfarmor. Första gången som vi åkte dit sedan jag fick körkort, och absolut inte sista :)

Barnen lekte så mycket med henne, och hon med dem. Precis som det ska vara! Hon lägger verkligen all fokus på mina små älsklingar, precis som bär JAG var liten. Bättre farmor eller gammelfarmor finns inte!

Under dagen igår fick Lukas en hemsk hosta som bara blivit värre.. Låter som han ska hosta upp lungorna ungefär, snorig har han blivit under natten också. Stackare! Är tydligen någon jobbig hosta som härjar nu men hafe hoppats på att vi skulle slippa den!

Nu väntat snart frukost och sen får vi träffa gammelfarmor Gun igen, jag glömde nämligen min plånbok där igår så hon kommer med den :)

Av Johanna Mokvist - 8 februari 2013 07:30

Äntligen!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards