ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Johanna Mokvist - 22 januari 2014 11:29

I morse var jag hurtig och tog med Oskar på Djulöundan efter att vi lämnat Lukas och Kkara på dagis. När jag nästan precis är hemma igen så ringde det från dagis. Klara hade klagat på magont och var ledsen. Hämta hem lilla fröken som såg så eländig ut och så kom tårarna när jag kom! :(

Nu ligger hon och sover här på soffan bredvid mig. Jag hoppas att det inte är magsjuka som är på ingång. Vi var hos min mamma en dag innan min lillebror blev magsjuk så det kan ju vara det tyvärr :(

Är det något jag avskyr (gör väl alla kanske..) så är det magsjuka! Jag själv kan ha det men när andra har det, speciellt barnen får jag panik rent ut sagt! :(

Så nu håller ni era tummar hoppas jag!!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards