ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Johanna Mokvist - 24 januari 2014 09:19

Idag är barnen lediga från dagis som alltid på fredagar. Just nu dansas det till "the foxsong". Klara är galen i den ochvkan nog hela texten! Hon är så himla söt när hon står framför tv:n (youtube) och sjunger/dansar. Jag själv gillar den också, haha!

Oskar har haft skrikkalas, förstår inte varför han är så sig hela tiden!! Nu leker han nöjt med en kastrull som Lukas gett honom.

I eftermiddag blir det pulkabacken med Ellinor med Oliver och Lina med Nemo och Noel. Kul! Ellinor med familj åker ju till Thailand nu i helgen, inte ett dugg avundsjuk! Men glad för hennes skull, ÄNTLIGEN kommer hon i väg! Vi har känt varandra i 4 år och hon har längtat hela tiden!! Fina vän! ??

Senare i eftermiddag när M kommit hem ska en annan fin vän förgylla min tid. Josefin och jag ska på spinning på Friskis&svettis. Så härligt och skönt!!!

Vilken dag det kommer bli, bara umgås med de bästa människorna!!
Nu ska jag ta hand om mina vilddjur snart, om en månad för att vara ganska exakt tar pappa M över föräldraledigheten! Och vet ni, efter mer än 1 är hemma ska det bli SKÖNT OCH KUL att jobba!

Ha en fin helg!!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards