ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Johanna Mokvist - 6 november 2013 10:02

 


Mitt lilla sällskap för stunden. Vi sitter på golvet i vardagsrummet. Oskar med nappen och jag med en kopp tea (det är ju faktiskt riktigt gott). Igår kväll innan läggdags gjorde Oskar någora ordentliga försök till att krypa, och han lyckades! Han var så sprallig och busig och så fort M flyttade honom från mig så var han tillbaka lika snabbt. Äntligen kanske han börjar lära sig! Han har ju stått i krypställning i över 2 månader och bara "gungat" framåt tillbaka. Påminn mig sen att jag har gnällt över det, för snart gnäller jag säkerligen över att jag måste jaga honom i hela huset.


Idag väntar en fullspäckad dag! Vid klockan 12 kommer Emma hit på en kopp kaffe (tea?). Vid klockan 14 ska mina stora kiddos hämtas på förskolan och sen åker vi vidare till öppna förskolan för att busa av dem, och där ska vi också träffa Josefin, kanske Mattias och småpojkarna. Sen finns det en miljard saker jag också skulle vilj hinna med, tex plocka björkris inför dagens pyssel med Josefin i morgon. Men det hinns säkert med senare ikväll! Jag gillar dagar som innehåller mycket, bara det inte blir för mycket!


Men vi hörs kanske senare gott folk!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards