ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Johanna Mokvist - 9 juni 2013 07:40


Jag har blivit bortskämnd med sömn den senaste tiden tror jag, för inatt när sömnen inte har varit så bra är jag så himla trött! Martin och Lukas är i huvudstaden så jag och småttingarna är ensamma hemma.
Klara brukar alltid sova länge på mornarna, och vaknar väldigt sällan på natten men som vanligt när jag är själv hemma så blir det tvärtom... Lilla damen har vaknat tre gånger och varit lite ledsen och så ville hon göa morgon redan klockan 5.40


 


Oskar som också sover väldigt bra kände för att vara lite vaken mellan halv 3 och 4! Det är märkligt vad kroppen orkar med, och huvudet också för den delen! Lilla killen sover i vilket fall fortfarande, men vaknar nog när som för lite mat.


 


Idag hade i alla fall jag och Klara tänkt åka till badhuset, men såg nu att det är stängt alla helger i juni. Tråkigt! Så efter frukost blir det handling på Willys istället, och sen kanske lunch hos mormor, om vädret är fint! Annars ska jag väl fixa och dona här hemma som vanligt, det finns alltid saker som behöver bli gjorda! I morgon är det endast EN VECKA kvar till flytt också :)


Nu är det oroväckande tyst från vardagsrummet.. Något bus på g kanske?

Ha en fin dag alla vänner!


Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards