ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Johanna Mokvist - 12 juni 2013 08:54


Jag har sedan Klara föddes kallat henne för Lilla My, just för att hon från dag ett har varit så envis, tjurig och bestämd! Och ja, det håller ju i sig om jag säger så.. Numera kallar jag henne för Lotta på bråkmakargatan, av de enkla anledningen att hon är ett sånt barn som gärna hittar på hyss och är envis! Det går inte att lämna den lilla fröken obevakad länge, hon är verkligen motsatsen mot Lukas, och har alltid varit!


Här om dagen hittade jag henne på toaletten, överlycklig... Hon hade rullat ut en HEL toalettrulle så det var papper på hela toan, och hon, ja hon flinade bara och struntade i att jag blev galen! Likaså några dagar innan det så hade hon roat sig med en penna på altanen, hela hennes lilla bord var det ritat på, samma visa där, ett stort leende och ingen ånger alls, haha! Lika mycket som det kan vara frustrerande så är det gulligt också, att hon verkligen testar gränser och är så pass envis, det kommer hon lång på sen!


 

Jag: Ritar du bara på pappret?

Klara: Jaaaaa

Två sekunder senare: Klara ritar på duken med ett leende på läpparna!


Älskade dotter!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards