ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Johanna Mokvist - 11 juni 2013 13:30


Jag, Lukas och Oskar njuter av det fina vädret på baksidan. Klara sover för tillfället men sen vill nog även hon vara ute!

Gäller att passa på, för tydligen ska regnet komma på besök i ett par dagar nu. Tråkigt! Oskar är tyvärr inte så jätteförtjust i värmen, så det är svårt att ha honom ute.. Nu sitter han under rutschkanan där det är skugga :)


   


Själv skulle jag vilja sola, men det får jag väl göra när barnen är tonåringar! ;)

Av Johanna Mokvist - 11 juni 2013 10:55


Min älskade lilla docka!


 
  

Av Johanna Mokvist - 11 juni 2013 09:45


Det är nog bara att inse att när man har småbarn får man nöja sig med antingen kallt eller bränt kaffe...

Så är det i alla fall för mig! Häller jag upp en kopp så är det alltid något barn som behöver mig så att det hinner kallna, så nästa gång gör jag alla måste för att sedan hälla upp en kopp, men då har det hunnit bli bränt istället.. Den hemska sanningen! ;)


Oskar har fått för sig att "kasta om" sina rutiner som var så bra.. Vid den här tiden brukar han vanligtvis sova, men nu är han jättepigg fast han varit vaken i två timmar.. Det hela leder till att han förskjuter alla sovpass och därmed somnar seanre ikväll, inte bra! Fast jag njuter av att bara rå om ett barn för en stund så det gör inte så mycket!


Idag ser vädret ut att bli helt ok, härligt för då kan tiden spenderas ute. Jag har en hylla som jag måste måla färdig innan flytt och så kommer Tina hit för lite kaffe och skvaller! Hoppas på glada barn så är dagen lyckad :)


Oskar ser lite skeptisk ut med skelande ögon i morse.. Sötnos! Idag inviger han en body i storlek 68, stopp!  

 

Ha en fin dag allihopa, och kul att det är så många som läser!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards