ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Johanna Mokvist - 2 november 2010 18:38

Nu börjar kvällen lida mot sitt slut, i alla fall för herr Lukas. Läggdags om en halvtimme. Kvällen har verkligen varit full av bus. Först åkte vi och hämtade pengarna i kyrkan. Inte så värst mycket, men en liten slant i alla fall. Kanske för att de ska ha 30% av pengarna. Jaja, huvudsaken är att det går till bra ändamål! Till barn som behöver pengar!


Sen har vi, eller ja, Lukas och M har busat här hemma. Jag har lagat mat, på LUKAS order! haha! Jag fick inte vara med och busa. Har även hunnit med att klippa Lukas, han fick måla under tiden då gick det skapligt bra. Han tröttnar fort och tycker det är tråkigt... Får ta lite mer i morgon på längden inanna vi sla iväg! Nu badar M lillherren.


Ikväll är det mycket på tv;n så jag vet vart jag ska spendera min tid! :)


Nu bjuder jag på kvällen i bilder:


Lukas pussar på akvariet. Han har helt klart fått fiskintresset från sin far!



   

Bus på hög nivå på golvet i vardagsrummet!


 

Maten är "BAAAAM" :)


     

Frillan innan klippning. Skapligt långt ;)


 


 

Lite bus i badet får avsluta den här fina kvällen!


Förresten, köpte julkaffe idag! Mmm, ska smaka gott i morgon bitti!



Av Johanna Mokvist - 2 november 2010 14:16

 


Ikväll gör jag som Poqita ovan!

Är trött efter min och Ellinors "pluggdag" på bibloteket.. Vi konstaterade att vi inte får så mycket gjort när vi ska plugga tillsammans. Istället blir det prat om allt och inget, skratt till max och massor av tokigheter! Vad kostigt att det kan klicka så mycket med en människa! Vi har så fasligt kul tillsammans och jag hoppas vi kommer fortsätta ha det!! Det är verkligen aldrig för sent att hitta en sann vän!


Nu ska jag hämta Lukas på dagis sen ska vi cykla och hämta pengarna som jag har tjänat in sedan klädförsäljningen. Hoppas det blev lite iaf!


Förutom att sova ikväll ska jag klippa Lukas. I morgon väntar fotografering av min underbara pojke!


Av Johanna Mokvist - 2 november 2010 07:16

 


Dessa fina ord hade M med sig hem till mig igår!

Ibland kan han konsten att "överraska" mig minsann. De pryder hyllan över soffan nu!


Nu blir det kaffe, sen en dusch innan det bär av mot bibloteket för att plugga.

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards