ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Johanna Mokvist - 9 november 2010 15:47

   



Lägger upp två bilder på overallen jag skrev om Hanna! Den är i storlek 80. Svårt att få till på bild, men den är i jättegott skick! Hör av dig om du är intresserad! :)

Av Johanna Mokvist - 9 november 2010 15:35

 


Vi har nyss haft Emma här på lite fika. Idag fick hon starkt kaffe, annars brukar det alltid gnällas över att mitt kokta laffe smakar tea!!


Bilden är från i går när Lukas som vanligt "slavar" med mina vänner. Både Emma och Emelie ska alltid springa runt, runt med honom här. Helst i flera timmar om han fick sin vilja igenom!


Jag knallar omkring med morgonrock här hemma. Över min redan tjocka tröja och varma mjukisbyxor. Jag är väldigt frusen idag. Kanske ska jag och Lukas ta oss ett bubbelbad innan pappa M kommer hem vid 5. Mat ska väl lagas också...


Kram på er!

Av Johanna Mokvist - 9 november 2010 12:19


Oj vilket snöväder vi fick idag! Fast mest blåser det ute. Jag, Emelie och Lukas tog en sväng ner på stan förut. Innan det så lämnade jag ÄNTLIGEN in min jacka på kemtvätten. Den behövs nu känns det som...


Lukas tyckte nog det var ganska kul nere på stan idag, för att Emelie var med. Han börjar tjata om henne redan på morgonen när han vaknar. Han tycker att det ska springa :P "Mimmi spinna". De brukar nämligen göra det när hon är här! Haha.


Nu har vi ätit lite lunch och Lukas sover. Vi är hemma idag!

Själv ska jag dyka ner i skolböckerna innan han vaknar och vill busa igen!


Någon somnade i vagnen på vägen hem. Något utslagen efter lite shopping! :)

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards