ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Johanna Mokvist - 7 november 2010 18:14

   


Haha, den här grimasen som Lukas ofta gör, kan vara den roligaste jag någonsin sett! Han ser inte riktigt klok ut när han gör den! =P


Ikväll lyckades jag i alla fall äntligen att få den på bild! Han är en riktig liten spexare, förstår inte var det kommer i från! Både M och jag är ju som två stela morötter!


Världens segaste dag idag. Har inte gjort ett skvatt, har inte ens varit utanför dörren. Tog nyss en dusch så nu känner jag mig lite mer som en människa iaf. Så fort Lukas har lagt sig ska jag göra detsamma känns det dock som! 


Ha en fin kväll!

Av Johanna Mokvist - 7 november 2010 09:19

 


Hittade en gammal bild nu när jag sitter här och tittar igenom lite bilder.

Här är Linnéa inte stor inte, och Lukas är ännu mindre. Linnéa "sitter" på Lukas som är inne i min mage!


Vad tiden går fort, och tänk att Linnéa och Lukas skulle bli så fina vänner!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards