ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Johanna Mokvist - 8 november 2010 17:06

 


För nästan ett år sen! Mini-Lukas!


Hanna, här har han overallen jag skrev om! Men ska ta en bättre bild åt dig :) lägger upp den här senare!

Av Johanna Mokvist - 8 november 2010 13:02

  Tiden går fort.


Nyfödd, 1 månad, 2 månader, 3 månader.. Och nu då, nu är han snart 24 månader!

Av Johanna Mokvist - 8 november 2010 12:47


jag vill ha 23:e nu!

Av Johanna Mokvist - 8 november 2010 12:38


Sitter här hemma i min ensamhet och lyssnar på Lars. Jag har sagt det förut, men säger det igen: Han är underbar!


Lukas är på dagis, det står hemmaplugg på schemat idag. Emelie har hunnit med att vara här 2 gånger redan. Kaffebryggaren har gått varm. Nu har jag hunnit dricka mina 3 koppar som jag ska försöka hålla mig till... Igår kväll hade jag en faslig huvudvärk, och gissar på att det handlar om att jag minskat intaget av kaffe. Men nej, har ingen lust att hinka i mig 6-7 koppar om dagen.


Försöker knåpa ihop det sista som har med Lasershop att göra. Jag vill bara bli av med det! Jag hatar allt som har med det "företaget" att göra. Räkningarna vill inte ta slut, och det känns surt. Helt fel tidpunkt på året dessutom.. :(


Ikväll hoppas jag på lite tvmys med Emelie. När männen våra spelar innebandy och allt! Kanske får bli en och annan saffransmuffins också! ;)


Min lilla butter!  Eller ja, vår M!!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards