ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Johanna Mokvist - 13 november 2010 19:48


Kvällen börjarlida mot sitt slut, vi har haft en fin kväll hemma hos min mamma där det bjöds på en väldigt god fläskfilégryta tillsammans med pressad potatis. Riktigt kalas! Lukas har busat runt med sin morbror och ville inte riktigt åka hem ytan ville nog hellre sova kvar där.


Nu ska jag och M slå oss ner i soffan och titta på Robinsson. Till det ska vi lyxa till det med lite chiips och dipp.


Fars-dag i morgon, det blir tydligen tårta i Hulta. Sen ska det visst huggas träd, eller ja M ska göra. Själv får jag väl titta på! :)


       


 


 


Go kväll på er!

Av Johanna Mokvist - 13 november 2010 07:56


Det blev en succé med pannkakorna hos Linnéa igår. De små busfröna fick sitta själva i lekrummet och äta. De verkade trivas och åt med god aptit. De börjar verkligen bli stora nu de små liven. Vi vuxna moffade kebab och sen bjöds det även på gotta efteråt..


Vi åkte dock hem ganska tidigt, Lukas verkade trött och jag var också trött. Gick och la mig redan vid 20.15! Snacka om pensionär! Men jag var så trött, ingen kraft alls i kroppen. Somnade som en stock och gick upp vid 7.30 i morse när Lukas vaknade. Ändå är jag trött nu... :/


Vad vi ska hitta på nu under förmiddagen vet jag inte, blir nog lugnt. I eftermiddag ska vi hem till min mamma för middag och för att umgås lite. Kan nog bli trevligt!




M funderar på om Svea är tyngre än Lukas! ;) Eller vad tänker han på?   



Nu ska jag gosa i soffan framför Bamse men min Lukas!


Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards