ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Johanna Mokvist - 4 oktober 2012 09:50


Jag får spader på detta regnrusk.. Jag hoppas innerligt att det har avtagit i eftermiddag, måste ner på staden för att göra det jag inte hann igår. Och inte bara därför, jag vill inte spendera dagen inne. Det lutar nog tyvärr till att det blir en "hoppa-i-vattenpölar-dag"! Det mindre bra med hösten om jag får säga mitt.


Barnen är på dagis, och jag roar mig med teorin idag igen. Igår kväll hjälpte M mig lite, guld värt! Så nu är jag på rätt lina tror jag. Ska hoppa in i duschen nu snart och sedan hämta mina två bustroll.


Idag är det ju kanelbullens dag också! Jag är ingen bra bullbakerska så det får bli köpta bullar. Någon som kommer och gör oss fikasällskap idag kanske?


 

Två vilda barn innan dagis i morse.... Klara tycker väldigt mycket om sitt lektält. Tummen upp för det!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards