ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Johanna Mokvist - 15 oktober 2012 20:45


Lukas har sedan kanske ett halvår tillbaka fått ett gott öga till Spiderman... Vilket jag aldrig har haft! Han fick då ett bäddset med honom på av mormor och sedan dess skiner han upp om han ser den fula typen. I helgen var vi inne på Lindex, och vad får ungen inte syn på om just en tröja med Spiderman-tryck? Jag har alltid sagt "det kommer inte att bli tröjor med sådan tryck!!!"


Vem tror ni stod i kassan inne på Lindex och köpte tröjan till honom? Hmmmm, inte bra! Jaja, han är ju i alla fall glad, och stormtrivs med sin egenvalda tröja. Älskade unge, då får du väl ha den då..


   

Av Johanna Mokvist - 15 oktober 2012 08:38


Det slog mig igår hur STOR Klara börja att bli! Snart 15 månader, det är ju helt galet, och detta tycker jag har hänt så fort. Hon känns verkligen så ny här i vår familj och så ska HON bli storasyster inom kort. Ja jösses!


   

Av Johanna Mokvist - 15 oktober 2012 08:29


Igår trotsade jag och barnen regnvädret och tog oss en tur till lekparken. Inomhus blir vi alla som monster efter en stund så regnet gjorde oss inget. Vädret ser ut att bli detsamma idag men idag hinns inte lekparken med, det får bli en promenad ner till stan istället för att uträtta lite ärenden samt kolla på barnkläder på rean, Klara behöver nya bodys.


Efter lunch och vila idag väntar dagis och jobb. Kan vi nog behöva!


Påtal om något helt annat så närmar sig ultraljudet nu med stormsteg :) tre dagar kvar tills vi får se vårt tredje hjärta sprattla runt på skärmen. Jag känner h*n mer och mer för ar dag som går, för några dagar sedan bara så tvekade jag på om jag verkligen kände något men nu är jag helt hundra. Att det skulle ta så långt som till vecka 18 med tredje barnet trodde jag inte.


Ne, nu blir det en kopp kaffe och bus med barnen innan vi går ut!


 

I lekparken igår. Mina fina kiddos <3 

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards