ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Johanna Mokvist - 14 augusti 2010 21:25


Tanken var att jag och Martin skulle ta en sväng ner till öltältet ikväll och dricka lite gott. Jag var nere på bolaget tidigare iag och handlade lite dricka till oss både. Senare så kände vi båda att en utekväll inte lockade så mycket, heller inte att lämna bort Lukas. Så istället fick det bli en kväll hemme med tacopaj, godis och en dålig thriller :)


Nu blir det snart sovdags, alltid skönt att gå och sova tidigt när man vet att det är morgon tidigt dagen därpå. Det får bli en morgonpromenad i morgon och sen en riktig fixardag här hemma med städning. En sak som slog mig tidigare är att jag inte kan förstå de människor som bor i stökiga hem konstant? De som har saker högt och lågt och stora dammhögar överallt. Jag skulle bli galen! Jag dammsuger nästan varje dag här hemma, sen händer det såklart att vi har det stökigt ibland, jag tänker mer på de människor som har det extramt stökigt och smutsigt hemma hela tiden. Blää!


Vi var hemma hos Martins syter i eftermiddags, Lukas kusin Robin fyllde tonåring idag. Lukas lekte med kusinerna och vi fikade. Trevligt trevligt!



Nu sovdags!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards