ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Johanna Mokvist - 6 december 2011 07:29


Här sitter vi i soffan och tittar på spöket Laban efter en skaplig natt. Klara somnade så sent som omkring elva igår kväll! Det har inte hänt sedan hon var nyfödd. När M kom hem från innebandyn vid tio var hon på strålande humör och skrattade och log åt sin pappa hela tiden, så underbart att se!


Idag kommer vi att ha en ganska lugn förmiddag här hemma, fast jag funderar faktiskt på att gå till skolan och ta en kaffe med mina fina vänner där. På eftermiddagen ska vi ner på stan och handla målarfärg och knappar till en tröja som min mamma har stickat åt Klara i en underbar lila färg. Sen styr vi vagnen bort till min mamma innan jag ska till frisören för att äntligen klippa mig (skönt att vara lite "ensam" också!).


Nu ska jag försöka beställa en till snuttefilt till Klara, det får bli en giraff, sen fattas det bara en ko för att samlingen av snuttefiltar ska bli komplett av Teddykompaniets urval :). Jag kommer såklart att lägga min beställning på Busbjörnen.se (handla Ni med nu innan jul, man kan hämta sin beställning själv för att slippa fraktkostnaden!)


Kan man klippa håret långt och kanske få det ljust igen? ;) 



Ha en toppendag!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards