ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Johanna Mokvist - 8 december 2011 21:26

En vän som dig skulle alla ha! 

Av Johanna Mokvist - 8 december 2011 09:56


Det är dåligt på bloggfronten märker jag. Jag vill så gärna blogga, men tiden räcker sällan till.

Idag är i alla fall Lukas på dagis och Klara sover för tillfället så nu ska jag passa på att slänga in ett litet inlägg tänkte jag.


Igår kom min vän Emma hit på lite kaffe och sen skulle jag och barnen åkte till Mysebo för att umgås med Elin och hennes barn. När vi skulle gå till bussen upptäcker jag att det är punktering på syskonvagnen, alltså omöjligt att gå med den :/ och då förstår ni, är jag glad över att jag har en sådan fin och omtänksam vän som Emma för hon erbjöd att skjutsa oss dit med våran bil! Guld värt! Väl i Mysebo var det full rulle med två mycket envisa, busiga och smatt galna ungar, ja de två stora alltså!

Vi blev kvar framåt kvällskvisten för onsdags-kebab.


Idag åär planen att vi ska ta oss ut till Forssjö för att baka lussekatter med Emelie och Vince (det blir nog mest jag och Emelie som bakar.. Möjligen Lukas också), det ska bli mycket trevligt. Hoppas att bussresan dit ska gå bra med två kids.


Nu ska jag ta tag i tvättberget!


Klara inviger sin Lingon&Blåbär-body idag. Så mysig!  


Klara är numera "stora tjejen" och sitter i matstol vid bordet! 



Hoppas att ni får en bra dag allihopa!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards