ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Johanna Mokvist - 15 december 2011 09:21


Igår hade  :) ingen är så glad över det som vi! Hon har dock hamnat i lite fel "banor" med sin sömn. Igår kväll fick pappa M henne att sova runt midnatt och hon sover somsagt ännu... Igår hade hon endast lite feber på morgonen och sen fick hon vara utan det. Nu sover hon än, men känns inte alls varm. Så nog allt är det så att hon är på bättringsvägen så snart får vi börja bli hårda igen, så fort hon är helt bra igen för detta är inte bra!


Idag ska jag stoppa näsan utanför dörren för första gången på länge, vi ska ta den korta promenaden till förskolan och hämta hem storebror. Vad dagen sedan har att ge visar sig, hemma lär det ju bli i alla fall. Jag som är så social av mig håller på att GÅ SÖNDER! Att bara gå här hemma ensam med barnen är inte något av en höjdare. Om Klara är någorlunda pigg ska jag försöka baka bröd i alla fall, och kanske julgodis?


Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe...


Pussungar 



Hoppas ni får en fin dag!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards