ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Johanna Mokvist - 14 januari 2011 08:55


Sitter på loftet i skolan, egentligen har jag ingenting här att göra än men är skönare att gå hit direkt efter det att jag lämnat Lukas på dagis. Går man hem blir det alltid segare att komma iväg. Ska vid klockan 10 träffa en lärare för att få lite (många!) uppgifter så efter det kan jag sätta fart .


Vid lunch ska jag träffa min syster Moa för lite lunch. Ska bli väldigt trevligt tycker jag! Senare i eftermiddag kommer Mia och lilla Julia för fika och bus, vad helgen sen har att ge vet jag inte än.


Klickad nyss in på Polarn o pyret för att kika på deras rea, och oj så mycket söta bebiskläder det finns, som nu dessutom är billiga. Lite tidigt är det dock att handla något till bebisen i magen,  det får vänta några, eller ganska många veckor till. Så ingen rea för mig inte!


Lukas 8 månader med moster Moa 



Nu ska jag se om jag kan göra någon nytta. Kanske ta en kopp kaffe?

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards