ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Johanna Mokvist - 28 januari 2011 14:31


Jag erkänner, det är dåligt med bilder här på bloggen numera, och inte bara det. Inlägg är det också dåligt med. Som jag här om dagen, tiden finns inte.

Kameran används allt för sällan nu också, vet inte vad jag ska ta kort på. Och är otroligt trött på kameran, tycker bilderna blir dåliga med den. Alla bilder ser så röriga och oskarpa ut. Blääk!


Idag har det varit kort dag i skolan, efter lite lunch med min kära Ellinor vid 12 så traskade jag hem till Emma för lite kaffe och kaka, där var också Jessica. Nu är jag hemma och ska snart börja förbereda kvällens mat. Fredagskycklig!

Efter maten ska vi faktiskt åka hem till min mamma, och det var LÄNGE sen vi sågs. cirka en månad för att vara exakt. Helt otroligt, får inte gå så långt emellan! :(


Nu kommer iaf bilderna.


   


   



 




Liten pojke har verkligen blivit stor! Tänk att två år kan springa iväg så fort som den gjort.. Min älskade lilla pojke, att man kan älska någon så djupt. SÅ nu fick ni läsa lite av det där som är totalt ointressant. Ville skriva det i alla fall! <3


Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards