ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Johanna Mokvist - 15 januari 2011 07:06


Ingen sovmorgon bjöds det på idag, som väntat. Tur att jag slocknade redan halv 10 igår kväll. Meningen var jag skulle läsa hela kvällen lång men det gick alltså si sådär.


Nu på morgonen har jag varit olydig. Jag och Lukas tippade ner till tvättstugan innan 7 snåret och la i lite tvätt i maskinerna, trots att det inte är vår tvättdag idag. Dock ska man inte börja tvätta innan klockan 8, så ingen ska behöva bli sur för vid det laget är mina kläder klara och där i från.


När pappa M vaknat ska vi åka till badhuset i vanlig ordning. I eftermiddag skulle vi visst träffa familjen Lagerstedt för lite pizza.


Nu ska jag försöka roa min son som stup i kvarten vill byta film på dvd:n.



Ha en fin Lördag!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards