ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Johanna Mokvist - 14 mars 2011 08:09


Idag bjöd vår gosse oss på lite sovmorgon, omkring kl 7 slog han upp sina blåa. Perfekt denna dag då det är dagisdags så sent som kl 9.


Vi har nyss smaskat i oss frukost, och nu står Lukas och dansar till Melissa Horn- Vår sista dans. Snart väntar dagis och skola. Idag ska vi gå till dagis utan vagn då jag ska hämta ut min cykel senare som är på lagning, då kan jag cykla och hämta honom sen, vilket underlättar mot min värk jag får i magen när jag går.


Mer på schemet idag står ett besök hos barnmorskan, det första sedan vecka 10. Ska bli mycket spännande och mysigt att höra bebisens hjärtljud. Roligast blir nog att jämföra sf-måttet (livmoderns storlek) med det jag hade som gravid med Lukas.


Hoppas ni får en fin dag trots det gråa vädret!


Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards