ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Johanna Mokvist - 21 mars 2011 15:43


Hihi, idag när jag hade tvättstugan skulle jag vara lite extra duktig inför den gnälligaste tanten av dem alla!


Precis i bytet mellan tiderna så stod jag och rensar bort "luddet" från torktummlaren när tanten som just påbörjat sin tvätt kom. Brevid torktummlaren stod en påse som jag var bombsäker på var en skräppåse (det brukar stå en sådan där) och eftersom jag vet att tanten i fråga är en riktig surtant som tror sig veta allt kastade jag präktigt allt ludd i påsen. En kort sekund där på börjar tanten gräva i påsen efter sitt TVÄTTMEDEL. Oooops! Jag kände hur jag blev högröd i hela ansiktet och sprang snabbt där i från med min tvätt... När jag låser upp dörren in till trapphuset här jag hur hon svär där inne bland allt ludd! ;)



Så kan det gå. Vilken tur att vi flyttar om 10 dagar!



Senare ikväll får ni en liten uppdatering om resan till Sälen.




Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards