ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Johanna Mokvist - 8 juni 2011 07:16


Igår kväll njöt vi av sommavärmen som höll i sig ett bra tag. Lukas spang omkring i sin blomma till vattenspridare som han fick igår, allra roligast var det att rikta den mot mig eller M. En klippning lyckade vi få till också, dock behöver den finslipas lite! :)


När det var dags för sova för Lukas ville han inte det, och han har alltid varit så himla lätt att söva annars. Han nämner inte nappen men jag gissar på att det är den som är boven i detta drama, han kan helt enkelt inte komma till ro lika lätt utan den. M sa igår att jag är hans nya napp, för vad som gäller nu är att jag ligger brevid honom tills han somnar. Mysigt just nu, men ingen vana vi vill få in så ikväll blir det andra bud i mellerud!


Just nu sitter jag och Lukas och tittar på Pingu i soffan, snart dags för dusch och frukost. På förmiddagen komme Ellinor och Oliver hit och busar lite, och senare hoppas jag att Emma kommer också.


Sommarens härliga ting!  


Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards