ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Johanna Mokvist - 11 juni 2011 09:04


Idag är familjen samlad igen. Pappa M har ju varit borta från tidig morgont till sen kväll i två dagar nu. Ingenting egentligen, men tydligen jobbigt för mig! :) I denna värme, tillsammans med en liten vildbatting som vill busa hela tiden och så barbabollen på det. I morse fick jag i vilket fall en skön sovmorgon, dock valde jag att stiga upp runt åtta, har ingen ro i kroppen att ligga kvar och jäsa längre än så.


Lukas och M har varit ute i "skogen" ett tag nu, de skulle tydligen leta efter röda fågelägg (L har en favoritbok om Nalle Puh bok där de hittar fågelägg). Själv har jag just ätit frukost i lugn och ro.


När de kommer tillbaka ska vi väl planera dagen. Funderar på om jag ska slipa och måla Lukas matstol. På eftermiddagen gissar jag på att vi ska sällskapa med härliga människor med god mat!


- En femmånades Lukas för två sommrar sedan!  





... Grattis också till min lillebror Tim som tar studenten idag! Vilken härlig dag det är för alla studeter idag! Njut!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards