ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Johanna Mokvist - 4 februari 2011 11:46


Var en tjej på facebook som även hon är gravid och mår illa som skrev att det känns som en konstant magsjuka. Sant, så sant. Har nyss kommit hem från skolan efter att ha kräkts ett par gånger.. Drog ut på det länge för vem vill spy på en toalett som 500 andra använder dagligen... Nu är jag iaf hemma och ska försöka äta lite innan jag ska sova ett par timmar.


Vill ju absolut inte må illa ikväll och missa thaiafton! Men, som det ser ut nu så går ju mitt gravillamående upp och ned hela tiden. Länge sen jag mådde illa en hel dag, så det ska nog bli thaimat för mig ikväll!


Bye.


 

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards