ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Johanna Mokvist - 26 februari 2011 11:24


Hallå gott folk!


Idag tog Lukas och jag vagnen mot mormor redan vid halv 9 tiden. Där bjöds vi på lite macka och tea, och en trevlig stund såklart. Lilla herr Lukas ville naturligtvis inte gå där i från sen utan ville stanna, men jag kunde gå hem tyckt han.


Sen var jag säker på att jag hade läst i tidningen igår att det skulle vara barnloppis på skogsborgskolan, så vi stolpa dig. Tji fick jag! Ringde till M och det visade sig att det stod skogstorpskolan! Istället gick vi till röda ladan där det var loppis, men fann ingenting där av intresse.


Nu är vi hemma och ska snart få i oss lite lunch i våra hungriga magar. I eftermiddag skjutsar M ut mig, Ellinor och hennes son Oliver till Tina där vi ska övernatta. Det nalkas skräckkväll och hemmagjord pizza.  Mysigt och kul att komma iväg på egen hand sådär någon gång. M och Lukas ska säkerkligen spendera kvällen hos familjen Sandnell.




 


 


   


Mat var det! Hoppas Ni får en fin lördag allihopa!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards