ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Johanna Mokvist - 5 februari 2011 10:23


Igår hade jag turen på min sida, illamåendet gick över tills det var dags för thaiafton med mina fina vänner.

Jack, eller ska jag skriva Juck, hade svängt ihop massor av god mat till oss, bland annat lite tigerräkor och kyckling med massor av goda grönsaker. Smaken på maten var precis som i Thailand, vilket jag inte trodde var möjligt. Släng er i väggen nu alla "thaiställen" med mat, jag ska beställa från Jack ist! :P


Timmarna susade iväg med allt prat om allt mellan himmel och jord. Dessa två tjejer, eller alla vi tre är så olika som man bara kan bli tror jag, men trots det så LIKA! Vi har samma humor, samma syn på saker och har så jäkla kul ihop! Två tjejer som verkligen är sig SJÄLVA!! Ellinor är 7 år äldre än mig, och Tina 5 år äldre vilket inte märks alls. Vi är som menade för varnadra :) haha!  Jag kom hem vid 12-tiden pga att jag hostade så mycket, annars hade jag kunnat stanna där många timmar.

Det jag tycker är så härligt med detta sällskap är även att alkohol inte behöver vara inblandat bara för att man ses på en fredagskväll. Nu är ju jag gravid, men de drack inte heller någonting, vilket jag tidigare alltid har gjort med mina "egna" vänner (alltså inte mina och M´s gemensamma vänner) Det är ganska tydligt att det här är en annan nivå eller vad man ska säga.
   
 
Nu ska jag städa undan här hemma lite innan jag ska göra klart en inlämningsuppgift som ska in på Måndag. Sen får vi se vad dagen/kvällen har att ge!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards