ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Johanna Mokvist - 25 februari 2011 12:37


Idag har jag varit hos optikern för en kontroll av min syn. Jag har tidigare skrivit här att jag ofta har huvudvärk, och i går kom Emma på att det kan bero på att min syn spökar.

Och så var fallet, jag har en tydlig utåt-skelning. Vilket alltså betyder att mina ögon har svårt att sätta ihop sina två bilder till en, vilket leder till att musklerna blir ansträngda som i sin tur leder till huvudvärk.


Det jobbiga är att det kan bero på graviditeten, tydligen kan man få många olika besvär med synen när man är gravid. Så nu får jag vänta till november innan jag får komma tillbaka för en ny koll, och finns det kvar blir jag en "glasögonorm", inte så kul kanske, men slipper gärna huvudvärken!


Nu ska jag plugga lite innan det är dags för ett läkarbesök på vårdcentralen, nu gällande mitt blåsljud på hjärtat. Börjar jag bli gammal eller vad är det frågan om? ;)

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards