ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Johanna Mokvist - 9 februari 2011 19:10


Den här våren och sommaren kommer bara att svischa förbi om jag får bestämma. Viljan och orken får också gärna finnas kvar, så att allt jag vill hinner bli gjort! Vad det handlar om tänker jag inte säga.... ;)


Vi kom nyss hem från radhuset. Vi tog lite mått i vardagsrummet och sådär, och bestämde att vi får tillgång till huset sista mars. Måtte tiden gå fort så att vi är där snart!


Lukas den lilla busungen springer omring och vrålar "ööööll" var vi än befinner oss. Det var det första han hade sagt när han och M kom till dagis idag, och även de första som flög ur lillmunnen när vi kom till radhuset. "Hehe, vi vet inte vad han har fått det ifrån" får vi så fint säga.. Han låter dessutom som en riktig liten bonläpp när han säger det!


Nu ska jag stoppa i Poqita ett p-piller innan jag ska inta soffan för lite halv 8 hos mig. Sen gissar jag på att det tidigt i säng, men mitt blåsljud på hjärtat och allt! Har även en infektion i kroppen, men pga graviditen kunde jag inte få några tabletter för det, får bli varmt vatten med honung ist.


 

Av Johanna Mokvist - 9 februari 2011 07:52


Jag har hostat konstant i några veckor nu och det börjar bli väldigt jobbigt må jag säga. Bröstet värker och halsen är om, dessutom får jag huvudvärk av att hosta hela tiden.

Ska ringa vårdcentralen så får vi se vad de säger.


Skolar kallar i alla fall. M är och lämnar Lukas på dagis. Lyxigt att ta det lugnt en morgon, annars är det alltid så stressigt när vi ska stolpa till dagis innan skolan.


Ha en fin dag!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards