ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Johanna Mokvist - 12 juli 2011 15:51


Snart kommer kära vännen Emelie hit. Hon hade lika tråkigt som jag har. Vi slår på stort och grillar lite korv också.. ;)


Av Johanna Mokvist - 12 juli 2011 14:44


Blää, jag surar sönder här hemma! Jag vet inte vad jag ska göra, eller det finns saker att göra men jag orkar inte, eller vill inte.


Pojkarna har som vanligt åkt i väg, men idag är det inte pga mitt sura humör iaf. M pendlar till sitt jobb och hade två resor kvar på sitt pendelkort som han ville utnyttja, och eftersom Lukas älskar att åka tåg så tog de en tripp dit för att äta glass på halvars. Själv orkar jag inte stånka runt i värmen med kulan i denna värme, inte hela vägen till Halvars iaf!


Lukas invigde bebisens blivande babygym nyss innan de gick till tågstationen. Tänk att bebissaker kan roa en 2½-åring så mycket! :)


Mumingym och mumintröja, vilken matchning!  



I morgon väntar ett tillväxtultraljud, jag fasar inför att det ska säga att bebisen väger över 4 kilo redan, och att den kommer väga 7 kilo som denna jättebebis ... När jag fick den här ultraljudstiden tänkte jag "Äsch, vi kommer ju inte behöva gå dit! Bebisen kommer ju innan det..." , Tji fick jag..


Nej, lite tvättning ska jag väl orka med iaf!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards