ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Johanna Mokvist - 15 juli 2011 09:49


För någon vecka sedan bakade jag och Lukas bullar, mest för att fylla frysen. Perfekt att kunna ta fram och bjuda alla gäster som kommer när bebisen tittat ut.. Men nu är ju nästan alla bullar slut, eftersom en viss bebis är lite försenad!!


Så, idag regnar det, och det är ju det perfekta bakvädret. Om jag får tag på min mamma så ska vi baka lite kolakakor, eller vad de nu heter.. Jag tror att de heter något annat egentligen men vi har alltid kallat dem för det. Är alltså inte de vanliga kolakakorna som är lätta att göra. Påtal om att svara i telefon.. Min mamma har "jour" nu om bebisen planerar att komma ut i helgen, hon ska ha Lukas med andra ord. Då kan det ju vara bra att svara i telefon när jag ringer! ;) Egentligen ska Lukas vara hos sin farmor och farfar när det är dags men de befinner sig på Öland under helgen.


Nu får det bli en dusch på det här, och sen förhoppningsvis lite bakning. Det är trevligt när tiden går och något händer!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards