ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Johanna Mokvist - 4 februari 2012 13:56


... kallt får man gömma sig under en hel hög av kläder och filtar när man ska ut. I alla fall om man är en frusen liten bebis!


 

Av Johanna Mokvist - 4 februari 2012 13:45


Jo jag tackar ja! Inatt har jag "jobbat", det innebär en sovande natt i lugn och ro. Mycket skönt! Hemma hade det till min stora glädje också gått strålande, Klara hade bara vaknat två gånger och velat ha nappen och sedan välling på morgonkvisten.


När jag kom klockan 10 åkte vi ut till svärföräldrarna, och är här ännu. Snart blir det fika. Klara sover och grabbarna är ute och åker spark (!!!!) på isen.. Efter fikat får bilen rulla hemmåt för ikväll ska jag svira om till "partykläder" (som jag inte har några) och bege mig bort till Emma för att vina lite med henne och Jessica, det var LÄNGE sedan så trevligt lär det ju bli! Önska mig lycka till med vinintaget! ;)



Bilderna visar kidsen vid lunch. En sur och en glad! Sällan man lyckas ha TVÅ glada barn, risken är tyvärr större att man har TVÅ sura barn vid samma tillfälle, hihi.


   



Trevlig lördag på er!

Och så vill jag passa på & gratulera Emma och Joacim som som fick en liten pojke igår! Han ser ut att vara en riktig liten gobit och kan knappt bärga mig till att träffa dem! Välkomna till föräldralivet :)

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards