ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Johanna Mokvist - 16 februari 2012 09:30


Visst är det väl för kul att pyssla? Jag är inne i en riktigt "pysslaperiod" nu, jag önskar bara att jag hade mer fantasi än den jag har.


Igår kväll knåpade jag ihop ett hjärta med pärlor på som fick pryda Klaras blomkruka! Ståltråd och pärlor it is! :)


 



Pysseltips mottages gärna!

Av Johanna Mokvist - 16 februari 2012 09:15


Idag är jag hemma från skolan. Halsen spökar med mig, likaså näsan, men det är som bara en larvig förkylning som säkerligen är borta i morgon. I natt ska jag jobba så hoppas att det inte blir värre (även om det är väldigt lugnt & skönt att jobba natt).


Klara sover nu, M sysslar med annat och Lukas är och busar av sig på dagis i några timmar. Jag ska passa på att sova en liten stund jag också.


I eftermiddag åker grabbarna mina till svärföräldrarna och fäller lite träd. Jag och Klara ska gå till mamma/mormor för att sy lite, och kanske äta en och annan bulle också..


 

En liten sötnos i sin säng i morse! <3 




För övrigt tycker jag att mina läsarsiffror har sjunkit lite. Jag vet att jag är ganska dålig på att blogga, och att det kanske inte skrivs så mycket intressant (det märks ju på kommentarerna) men ska se till att bättra mig på allt!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards