ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Johanna Mokvist - 25 februari 2012 09:47


Här inne ekar det på inlägg kan jag se. Jag förstår inte hur alla dessa stora bloggare som släger in i alla fall 3-5 inlägg per dag hinner med! Ja menar, det finns ju dem som, precis som jag har 2 barn, ett hushåll, vänner och jobb att sköta men endå hinner med att uppdatera flitigt. Hur undrar jag?


Här hemma är allt som vanligt i alla fall. Jag njuer i fulla drag av båda mina barn som just nu är inne i "bra" perioder. Lukas är mindre trorsig än vanligt och Klara är jämt glad, sover bra, äter bra och är allmänt mysig bebis. Själv jobbar jag mycket nu, jag konstaterade just att jag sedan i söndags har sovit hemma en natt, och än är det inte slut! Det är väl en himla tur att jag trivs med jobbet :)


Ikväll får vi besök av familjen Lagerstedt, det nalkas kebab och planering inför vår resa till Sälen som är om cirka en vecka, det kommer bli himla kul!


Nu ska jag dansa lite med skurmoppen och slänga in en blåbärspaj i ugnen innan lillsnuttan vaknar, Lukas tittar på Nalle Puh.




Lukas har hunnit med sitt första frisörbesök, och det gick så bra.

Han var såklart helnöjd med färgerna i håret också!



Lilla snuttan min. Nu börjar hon också bli stor recis som sin storebror! 




Hoppas alla får en fin lördag!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards