ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Johanna Mokvist - 13 februari 2012 10:26


Nu har min mamma fått sin present av mig som jag visade en "sneak peak" på här om dagen så nu kan även ni få se den. Alla kanske inte vet det men hon har två hundar, och dessa hundar är verkligen hennes liv så vad vore mer passade än just denna hundras målad på en ljushållare med några väl passande ord. Jag blev nöjd och hon likaså.

Utöver denna present gick jag och Fia ihop och betalade så att hennes hemsida skulle bli tillgänglig på nätet (hennes kennel), kika in på den här ---> Bubblystaffs!


Lukas ritade också en teckning på en jättefin huvudfoting som vi ramade in, under bilden skrev jag vad Lukas sa när jag frågade vad han tyckte om mormor, kommentaren blev "Mormor är snäll och pratar i nattmössan!" Sötnos där! <3

 

Kul att ge bort något personligt!  

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards