ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Johanna Mokvist - 3 maj 2012 15:46


Idag var vi på barnmottagningen (för hundrade gången typ!) igen, Klara har under några dagar tagit sig mycket över sitt högra öra och varit gnällig. Väl där hade två läkare fullt sjå att bestämma sig för vad det var, mycket svullna trummhinnor i alla fall, och mest troligt så har hon haft en till öroninflammation som nu är på väg bort. Ingen antibiotika i dagsläget, vi skulle avvakta då hon är feberfri. Det var även tal om att det i framtiden blir rör till hennes öron. Mamma lilla tjej då, att du ska behöva vara så mycket sjuk! Sedan Lukas opererade sitt finger vill jag verkligen inte vara med om en till operation, själva sövningen tycker jag är så himla läskig och obehaglig!


Mammas liiiiilla bebis! <3 



Annars har vi haft en fin dag i solen idag. Jag och M tog en promenad på morgon med Klara så att hon fick sova, vi gick bort till Maxi och handlade diverse tillbehör till bakningen inför söndagens "kalas", jag fyller ju 25 år i morgon. Jag känner att jag har kommit till den åldern då det kvittar att fylla år :)


Nu nalkas det jobb igen. Fösta dagen och natten hade jag igår hos min nya brukare, och det gick jättebra, trivs redan!




Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards