ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Johanna Mokvist - 31 maj 2012 21:15


Jag har hamnat i en riktig "bloggtorka" för tillfället, eller den har nog varat ganska länge. En del av oss har det som krävs för att kunna blogga ordentligt och dessutom ha många läsare, jag är inte en av dem. Jag vet seriöst inte vad jag ska skriva om, eller varför jag skriver överhuvudtaget. Jag gissar på att det är för min egen skull, för det är himla kul att gå tillbaka månader/år och se vad man skrev och titta på bilder osv.


Tanken slog mig i går, att jag lägger upp väldigt många bilder på mina barn både här och på facebook, vilket många fler föräldrar gör, men jag förstår inte riktigt varför egentligen, för det det är ju ingen annan än jag som tittar på bilderna och ser det söta/roliga/underbara som jag gör. För visst är det väl så, att det är ju kul att se någon bild då och då på någon annans kiddo men inte var och varannan dag, och på bilder som dessutom inte ens är något speciellt mer än att de är söta eller dylikt..


Jag läser själv många bloggar där bloggägaren har barn, det är ju utan tvekan de bloggarna som jag tycker mest om, och ofta är det ju bilder på dess barn, och jag kan tänka "så söt han/hon är", men jag skriver det väldigt sällan, men jag vet ju att jag själv blir glad om någon ANNAN kommentarar något om mina bilder. Skärpning på mig!



Den här bilden lägger jag upp för den tycker jag är så rolig/charmig. Klara vill så gärna leka med Lukas gamla bebisleksak men han ska promnt visa henne först HUR den ska lekas med och gör hon inte på hans sätt, ja då blir det andra bullar. Det ser verkligen ut som att Klara sitter och väntar medan brorsan babblar på.... <3 

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards