ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Johanna Mokvist - 28 maj 2012 21:13


Idag mina vänner har jag varit ledig från jobb, mycket skönt och framför allt kul att vara med familjen min! Dock är ju Klara på mindre bra humör, det piper ur hennes lilla söta mun mest hela tiden.


Förmiddagen startade med en tur till Ingvaldstorp med min mamma för att handla lite sommarblommar, 450 kronor fattigare men många fina blommor och träkorgar rikare blev jag. Kul att göra någonting tillsammans med min mamma också! Efter lunch tog vi bilen hem till henne för att fira morsdag en dag för sent, jag jobbade ju igår. Vi åt tårta och barnen fick busa lite med sin mormor.


Kvällen har rullat på i en faslig takt, som vanligt. Lukas lekte med kompisen en stund och kom hem med munnen och hela sig full av sand, ibland går leken vilt till, och precis så ska det ju vara! Kvällen har sedan bestått av soffläge och snart byter jag ut det till sängen, M är och spelar innebandy och lär komma hem sent.


I morgon väntar en ny ledig dag, synd bara att vädret ska vara som det varit idag, dåligt. I vilket fall står plantering på schemat, och städning som jag nämnde för någon dag sedan.


Inte ett dugg sur, nejdå, inte alls...


Nu när sommaren är här har Lukas skrapsår mest överallt, stackaren!



 



Godnatt på er alla!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards