ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Johanna Mokvist - 2 september 2011 10:18


Blä, idag är jag så sjukt trött i huvudet! Inte ens kaffe hjälper, och det brukar det oftast göra! Jag vet inte vad det kommer sig för i natt bjöd Klara på 7 timmars sammanhängande sömn, men trots det är mitt huvud som en stor klump idag! Och tålamodet och humöret tar ju dessvärre en vändning då också.. Hoppas det blir bättre framåt förmiddagen.


Vi har i vilket fall hunnit med en liten promenad till Maxi, jag hade ett paket att hämta ut där. Paketet innehöll tre söta "förvaringsboxar" i olika storlekar som ska pryda Klaras hylla.Lite gotta inhandlades till kvällen också!När vi kom hem mötte vi Poyan med hans kids så de följde med oss hem en stund för att sedan trampa vidare till Willys. Meningen var att Linnéa skulle vara kvar här en stund, men hon ändrade sig i sista sekund.


Lukas är pigg idag, VÄLDIGT pigg. Jag trodde han skulle vara lite trött och vilja vila, men han verkr piggare än någonsin. Han har inte klagat något på smärta så någon alvedon har han inte behövt få. Skönt!


Snart kommer Emma förbi på lite fika, och sen ska kidsen mina förhoppningsvis sova middag och jag likaså. Härligt att helgen är här, då kanske det kommer någon chans för mig att lämpa över kidsen på M. Kan ju vara skönt att vila huvudet för en sekund eller två.



En Klara igår kväll redo för att sova (eller inte!!) Hon skrek mer eller mindre hela kvällen med undantag för när denna bild togs då!



Hoppas alla får en trevlig helg, som ni vet så kommer uppdateringen av bloggen vara dålig under helgen som alltid!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards