ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Johanna Mokvist - 21 september 2011 13:23

Idag visar sig det icke-härliga höstvädret! Det gör mig ingenting att det är lite småkyligt ute, men just regnet skippar jag gärna för då går det inte att göra någonting ute, eller ta sig någonstans. Eller rättare sagt, jag vill inte gå ut då!


I morse kom Tina hit, alldelses dyngsur var hon! Jag bjöd henne på en kaffe/bananshake, och den var INTE god. Klara var inte på sitt bästa humör, men efter en stund så log hon stort åt tant Tina minsann!


Nu sitter jag och Lukas i soffan och myser, just nu tittar på vi på youtube på tvn, Karlsson på taketFör en liten stund sedan "bakade" vi chokladbollar, mumsigt.  Klara sover i vagnen på altanen, det är bara där det är tillräckligt tyst för att hon ska kunna komma till ro! 


Snart kommer Emelie på lite kaffe, eller kanske tea. Sen får vi se vad dagen har att ge!


 

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards