ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Johanna Mokvist - 8 oktober 2011 15:01


Uh, vilken otroligt tråkig dag det här är. Jag hatar att bara vara hemma, jag vill gärna åka runt till folk eller göra något roligt. Men nu när vi varit sjuka är det väl ingen som vill ha hos på besök, och det förstår vi ju!


M åkte till badhuset med Lukas i förmiddags, jag och Klara låg och sov/myste på soffan under den tiden. Jag är trött, trött, trött!


Nu är pojkarna ute igen, jag sitter och surar i soffan. Jag vill inte gå ut, jag fryser som en nakenhund och är bara allmänt sur.


Därmed utser jag denna lördag till den tråkigaste lördagen någonsin!



Någon är ju glad iaf! 

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards