ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Johanna Mokvist - 19 oktober 2011 12:50

 


Ska man dreggla mycket så ska man ju göra det med stil också. Klara dregglar järnet på sin dregglis med stjärnor på. Malin köpte några av dessa i olika färger på Gekås till oss, hur söta som helst!


Även idag är regnet på besök, och det ogillas! Lukas leker för tillfället me Edwin, de är ute i regnet. Tur att det finns regnkläder!


Själv sitter jag och pimplar i mig morgonens kaffe (termosen ni vet) för att orka med resterande timmar på denna dag innan pappa M kommer hem. Natten var inte kul om jag säger så! Jaja, hoppas i alla fall att regnet ger med sig en stund sen för vi måste ned på stan en sväng.


Nu ska jag fylla på matförrådet med lite oyttigheter... Är man redan fet så skadar det inte att bli fetare! :)

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards