ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Johanna Mokvist - 23 oktober 2011 09:28


Igår kväll blev det en tripp till familjen Lagerstedt, precis som vi ville. Alla barnen skötte sig fin fint igår, med vissa små undantag. Klara var på väldigt bra humör för att det var kväll, vem vet, kanske är det den "magiska gränsens" förtjänst (3-månader).. Lukas och Isac lekte och busade, åt klubba och bråkade i vanlig ordning lite om leksakerna. Maten smakade också bra, som vanligt.


Och så till natten, den har varit JÄTTESKÖN! De senaste nätterna har Klara sovit bredvid mig i sängen (väldigt obekvämt och stelt), hon har totalvägrat att ligga i sin vagga och när hon väl har somnat så har hon vaknat efter en timme bara. Men inatt förstår ni, somnade hon halv 9, vaknade halv 2, åt lite och sov sedan vidare till halv 5 i vaggan! Efter sista målet fick hon ligga kvar i sängen och gosa med mig!


Tråkigt att söndagen redan är här, vilket innebär arbetsvecka för M i morgon igen. Men visst går veckorna fort?



   



Nu ska jag dricka kaffe. Klara sover och mina grabbar tog cykeln till badhuset!

Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards