ettsmåbarnsliv

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Johanna Mokvist - 31 oktober 2011 17:19


Helt otroligt att det kan vara så svårt att koppla av!! Jag kan bli fullständigt galen på mig själv.


Lukas är hemma hos Edwin sedan klockan tre, och skulle ha kommit hem halv fem, men istället fick jag ett sms där det stod att han gärna ville vara kvar och käka kvällsmat där, och det är ju hur kul som helst. Han har verkligen träffat en toppenkompis med jättesnälla föräldrar! Och så till den andra ungsudden, hon sover sedan en halvtimme tillbaka och vad gör JAG, jo, sitter vid denna dumburk! Jag blir tokig. Först lade jag mig här i soffan med en tidning men det går bara inte att koppla av och läsa, jag käner mig bara stressad... Vore så skönt att bara kunna njuta av lugnet och inte jämt "dras" till datorn!


Men vet ni vad, nu ska jag försöka igen. Kanske ska försöka att hålla mig borta från allt som har med internet att göra i en dag eller två, kan ju vara nyttigt!


MORR!

Av Johanna Mokvist - 31 oktober 2011 07:22


Godmorgon på er!


Slänger in en bild på Klara som redan är klädd för dagen (iaf dagens första outfit). Idag är det en body och ett par byxor från Ludmyr of sweden som pryder hennes rulltiga kropp. Jag köpte kläderna när jag åkte med Viking Line sommaren 2010. Jag visste att vi ville ha ett till barn och kläderna var både billigare där än på övriga ställen och så är de ju väldigt fina tycker jag.


Kläderna är i storlek 68, så det är premiäranvändning idag! :)


 



Hoppas er dag bli bra, nu ska mysa framför Pingu, och jag ska hälla i mig kaffe!



Presentation


En virrig och småtokig mamma med kort tålamod till Lukas, Klara och Oskar. Bloggar om vår vardag och lite därtill. Här kan du läsa allt om spilld mjölk, gap&skrik, bus, trots, tokiga ord och också om en himla massa kärlek till tre små vilda barn. Med oss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards